Las Vegas

30 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een heerlijk dagje aan Lake Powell waarbij we lekker uitgerust hebben en alle ervaringen van de vakantie konden laten bezinken hebben we de South Rim van de Grand Canyon nog bezocht. Daar aangekomen hebben we Dessert Vieuw uitzicht punt bekeken. Helaas begon t daarna fors te regenen zodat we verder geen vieuws meer bekeken hebben en naar de campground gereden zijn om te koken. Het was een van de weinige keren dat we bij daglicht hebben gegeten. Na 3 weken leren we t wel.

De volgende dag (zondag 28 aug) was t stralend weer en hebben we alvorens koers te zetten naar Lake Mead hebbenwe nog een stuk van de rimtrail gewandeld om toch nog een paar mooie uitzichten van de Grand Canyon te zien. Daarna was t een pittig stuk rijden. Rond de klok van 4 waren we op de plek van bestemming. De kinderen hebben nog kunnen zwemmen terwijl de volwassenen een klusje hadden in de vorm van Campers schoonmaken..... We hadden onszelf aansluitend uit eten beloofd waarbij we GEEN zin hadden in een fast food shop. Bij de receptie werden we voor restaurants doorverwezen naar t nabij gelegen Bounder city.  De weg erheen was erg donker, maar goed uiteindelijk kwamen we dan toch in een dorpje aan wat er best aardig  uitzag met verlichte bomen. Na even zoeken vonden we een geschikt restaurant waar nog licht brandde, dus dat bood goede hoop.... Niets was minder waar, ondanks de verlichting was de tent gesloten, net als de rest.... Om een lang verhaal kort te maken, een keer raden waar we uiteindelijk gegeten hebben..................

Juist ja, bij de Burger King. Morgen nieuwe kansen in Las Vegas.

1. Willy:
    30 augustus 2016
    Vandaag 30aug. Nog 2 blogs binnen gekregen. De laatste dag is weer goed besteed lees ik. De grand canyon blijft indrukwekkend. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. We hebben van dit alles mee mogen genieten. De foto,s waren geweldig, zo ook de laatste (bagage)! Bedankt!
  2. Frans v. Wuijtswinkel:
    31 augustus 2016
    We hebben erg genoten van de verslagen en iedere dag snel gekeken of er weer een nieuwe bij de post zat. Wat een belevenis!