Lake Powell, bij Page

28 augustus 2016

Vrijdag 26 augustus

Ik werd langzaam wakker en zag papa zitten op zijn bed ik kroop nog even tegen mama aan om nog even te knuffelen en na het vele knuffelen heb ik me omgekleed.
Vandaag was een uitrustdag dus dat betekende lang uitslapen. Het was bijna iedereen gelukt tot 9:00 uit te slapen. We hadden zoals gewoonlijk gezamenlijk ontbeten. Na het ontbijt waren alle kinderen klaar om te gaan zwemmen in Lake Powell. De ouders zouden ook meegaan, maar de afwas moest nog gebeuren en een kopje koffie moest er nog in. Ik wilde in die tijd dat de ouders bezig waren niet gaan, omdat ik met de ouders wilde gaan (ik heb geen reden). In die tijd dat de ouders een kopje koffie aan het drinken waren probeerde Pauline me over te halen om zonder de ouders alvast naar het meer te gaan. En het is haar gelukt om mij over te halen na veel gepraat. Paul had de kinderen gebracht om de weg te wijzen en daarna liep hij weer terug. Na anderhalfuur dat de kinderen aan het spelen waren in het meer kwamen de ouders pas met Caroline. Oscar Ruben en ik (Lara) hadden een stenen muur gebouwd om het water tegen te houden, maar dat was na een tijd niet meer te houden. We hebben het laten overstromen met water. Oscar en ik waren zo depressief dat die overstroomd was dus toen hadden we maar de muur ook kapot gemaakt. Later hebben Pauline Oscar en ik het verbouwd en herbouwd en er een spa van gemaakt. We hebben werknemers aangenomen en de spa heeft zelfs een eigen naam Spa POLA. De klanten bij Spa POLA waren ook erg tevreden. De voetenmassage was erg beroemd. Om 16:30 gingen we van het meer weg weer terug naar de Campers. Er was een douchegroep met 8 mensen en er was een boodschappengroep met 6 mensen ik zat zelf in de boodschappengroep. De boodschappencamper was nog geen paar meter verder of het afwaswater klotste over ons heen de hele vloer was nat nadat Sterre en Paul de vloer hadden drooggemaakt gingen we gewoon weer verder rijden naar de winkel. We hadden in de winkel een fles aftersun gekocht, want dat was hard nodig bij iedereen iedereen was rood geworden van het zwemmen in het meer en door het zonnebaden op het zand. De douchegroep had al gedoucht en had de barbecue al voorbereid. Een paar mensen van de boodschappengroep gingen nog snel even douchen voordat we gingen eten. Toen de mensen die nog even gingen douchen terugkwamen begon het opeens te regenen en te onweren de paar douchers hadden nog snel wat eten na binnen gehaald en in de camper opgegeten. De drie papa's gingen toen de storm een beetje ging liggen toch nog verder met grillen. Na die lekkere zalm, steek en kip mochten we ook nog marshmallows roosteren, maar jammergenoeg gingen alleen Pauline en ik naar buiten voor de marshmallows. En als toefje op de taart mocht iedereen na de TWEE marshmallows nog een bakje ijs! Iedereen was gaan slapen en iedereen had zich nog even ingesmeerd met aftersun voor het slapengaan. En ik zelf was in slaap gevallen met een koud washandje op mijn verbrande rug.

Geschreven door Lara van Wuijtswinkel

1. Ine:
    28 augustus 2016
    Een rustdag, die jullie echt hadden verdiend. Als ik je verhaal goed lees is er ven rusten niet veel terecht gekomen. Jullie hebben je kostelijk vermaakt. Jammer ven de regen aan het eind van de dag, maar de marchmallows smaakten er vast niet minder om. Wat kan als je moe bent je bed toch heerlijk zijn. je iedereen doe groeten?
  2. Willy:
    29 augustus 2016
    Ik vind ze schitterend al die verhalen die via de blog bij mij binnenkomen. Soms vrolijk, maar vooral spannend en ook vindingrijk ( spa Pola). Zo ook deze rustdag heeft zo,n verhaal. Goed gedaan lara!