Afsluiting

30 augustus 2016

Maandag 29 aug.

Dit wordt waarschijnlijk t laatste reisverslag. Vandaag hebben we de Campers ingeleverd en aansluitend nog wat geshopt in een outlet center in Las  Vegas. Vanzelfsprekend hebben we De Strip van Las Vegas nog bezocht. Je kunt je hier goed verbazen en vergapen aan een vreemd wereldje van gokpaleizen. De stad leeft hier 24 uur met veel lawaai en licht,en dat allemaal midden in de woestijn....  Wat een nep. In een uur tijd over de strip gelopen te hebben heb je de halve wereld gezien, van Parijs, Rome tot aan Venetië aan toe. Het is zelfs mogelijk om een gondeltocht te maken in The Venetian.                                                                                                   De reis met 3 gezinnen en 3 Minnie Winnie's door t westen van de USA zit er bijna op. We  hebben veel plezier gehad, veel gezien, heel veel indrukken op gedaan en daarvan jullie als lezer  een beetje van op de hoogte proberen te houden via dit reisblog.

Hopelijk hebben jullie een goede impressie gekregen van onze reis. Dit is een van de laatste momenten dat we beschikking hebben over WiFi en daarmee dus iets kunnen posten. Over een paar uurtjes vliegen we via Salt Lake City naar Schiphol. Voor ons was het een onvergetelijke reis. Dank jullie wel voor al jullie leuke berichtjes naar aanleiding van onze verhalen. Tot gauw in Nederland.

Groetjes van José Wijers

1. Willy:
    30 augustus 2016
    Welkom thuis! Wat een reis en wat uniek om met 3 campers zo,n tocht te ondernemen. Petje af. Zet de klok nu maar 9 uur verder want die tijd hebben jullie al gehad! En nu maar nagenieten van alles.