Een dag je Seattle

1 september 2022 - White Rock, Canada

Dinsdag 30 augustus

Voordat we in Seattle zouden aankomen moesten we nog een klein stukje rijden. We hebben nog een pitstop gemaakt bij Mount Rainier, wat echt wel een indrukwekkende berg was. De weg naar Mount Rainier was wel even een dingetje aangezien we heel even de weg kwijt waren, maar gelukkig hadden we hem na een tijdje ook weer gevonden.

Toen we eenmaal op de camping waren aangekomen hadden we bedacht om nog even Seattle in te gaan. Daar waren we ook bijna verdwaald, was het niet voor de oplettendheid van Sterre die zei dat er fout liepen. Toch wel handig, die kinderen.

In Seattle hebben we nog even in downtown rondgelopen en waar we ook nog even pizza hebben gegeten als avondeten. Lara was ondertussen aan mij een heel verhaal aan t vertellen over Paula, het meisje dat van het padje af ging (disclaimer: absoluut geen kinderverhaal!). Het is dus onnodig te zeggen dat het een beetje bloeddorstig werd, maar dat maakt toch niet uit, zie maar de disclaimer.

Verder zijn we nog met de monorail naar de spaceneedle gegaan, die echt niet fotogeniek is, maar dat geeft niet. Hij heeft vast en zeker een leuke persoonlijkheid.

Toen was de dag weer ten einde en eenmaal terug op de camping gingen redelijk snel de oogjes dicht en de snaveltjes toe.

Joe!

Pauline

1. Jo en Fien.:
    1 september 2022
    Het schijnt dat die tweeling met de helm op geboren is. Sterre houdt van opletten en Lara van spanning.
  2. Willy:
    1 september 2022
    Leuk afscheid van Seattle en de laatste zin vind ik goed gekozen en grappig