Good bye Canada en USA

Donderdag 1 septmber

Aan alles komt  vroeg of laat een eind. Zo ook aan deze fantastische vakantie. Wat hebben we ongeloofelijk veel gezien, veel gelachen, geweldige ervaringen opgedaan en veel plezier gehad.

Vanochtend worden we om 06.40 door de wekker gewekt. We hadden nog een klusje te doen. De koffers mochten worden ingepakt, alle restjes opeten, een camper schoonmaken en tijd it inleveren. Omdat de restjes op moesten bestond het ontbijt uit een vreemde mix van yoghurt, cola, paprika, brood, banaan, marshmallows en Budweiser 😉🤣

Daarnaast hadden meerdere mensen last van inpakstress.... Opeens was er een koffer verdwenen, althans zo leek het, de koffers zaten tjokkie vol en de tafel lag nog vol met spullen die op de heenreis toch echt wel in de koffer pasten... Verder was 63 kg aan gewicht onvoldoende gewicht om een koffer te overtuigen om dicht te gaan. Er moest meer gewicht en overtuigingskracht aan te pas komen om de koffer te kunnen sluiten. Uiteindelijk hebben we alles dichtgekregen met een paar schoenen aan de buitenkant bungelend.

Na de afwas en een snelle poetsronde konden we op pad. Paul was al met Ruben en Sterre vertrokken om een Vanderlande Van op te halen. Met dank aan Vanderlande. Erik bracht de rest naar Richmond zodat ze hun tijd downtown konden verdoen en Erik en Paul zouden Ruben en Sterre bij de RV camperverhuur weer treffen.

José heeft de tijd gebruikt om nog even te shoppen bij Victoria Secret samen met Erica, Caroline en Lara. Om 15.00 troffen we elkaar allemaal weer op t vliegveld. De rest spreekt voor zich. Inchecken en wachten.

Via deze weg wil ik mijn dank uitspreken aan mijn mede-reizigers voor het plezier, de gezelligheid en onvergetelijke ervaringen. Hopelijk hebben zij het ook zo ervaren. Dank voor het helpen bij het schrijven van de blogs.

En natuurlijk een grote dank naar u als lezers. Jullie reacties via mail en whatsapp waren hartverwarmend. En zonder publiek heeft een blog geen bestaansrecht.

Hartelijke Groet José

1. Annelies:
    2 september 2022
    Jullie zijn weer bijna thuis. Ik heb genoten van al jullie verhalen. Wat een avonturen.
    Welkom thuis allemaal.
    Lieve groet, Annelies
  2. JESO:
    2 september 2022
    Natuurlijk willen we jullie ervaringsverhalen ook IRL horen! We kijken er naar uit jullie weer te zien! Liefs, JESO
  3. Willy:
    2 september 2022
    Intussen zijn jullie gezond en wel weer tuis. Ook ik heb genoten van deze avontuurlijke en spannende tocht. Complimenten aan alle blog schrijvers, wat een talent. We zullen nog heel wat verhalen te horen krijgen, maar dat zal vast nog wel eens gebeuren. Ik kijk er naar uit. Knuffel Willy
  4. Francesca:
    2 september 2022
    Wat een mooie reis was het! Welkom terug!