Whale Watching 11augustus

13 augustus 2022 - Vancouver, Canada

E3DADF68-15B3-4B4E-B33C-9223F572B044

We begonnen de dag met opnieuw een lekker ontbijt bij “De Dutch Corner”. Met volle buiken gingen we vervolgens op pad. Met de auto of met de skytrain op weg naar Richmond. Daar eenmaal op de boot gestapt begon het avontuur pas echt. Langzaam de haven uitvarend genoot iedereen van de zonen een strak blauwe lucht. Na nog een laagje spf gesmeerd te hebben ging de boot met volle vaart varen.  Hoppend en skippend op het water kwamen we dichter en dichter bij de walvissen.  Nu was het tijd op de horizon te scannen en ja hoor, daar in de verte was opspuitend water en een zwarte vin te zien.  Na wat onderzoek naar de vinnen kwamen we tot de conclusie dat de humpbacks Merlin en Divit voor onze neus aan het zwemmen waren.  Het was zeer indrukwekkend om ze zo dichtbij te zien.. Na nog wat varen zijn we ook honkende zeeleeuwen en hoppende zeehonden tegengekomen.  Wat een avontuur en het was tijd om af te sluiten met een avondmaal van “The flying Beaver”.  En als kers op de taart konden we vanaf onze tafel de watervliegtuigen zien opstijgen, landen enen de straat oversteken.

Sterre

1. Annelies:
    13 augustus 2022
    Wat een geweldige en indrukwekkende ervaring.
  2. Willy:
    14 augustus 2022
    Jose, ik geniet iedere dag van je mooie verhalen. Met het route kaartje kan ik nu alles beter volgen.
  3. Jo en Fien.:
    14 augustus 2022
    ik geniet van de mooie verhalen, en de beleving van jullie plezier.