Nog één nachtje slapen.

7 augustus 2022 - Breda, Nederland

Goedenavond,

Welkom bij ons reisblog. De vorige keer dat ik een verhaaltje schreef, was 5 weken geleden. Inmiddels staat de reis nu echt voor de deur.

Ik zal nog een kleine introductie geven, wij gaan met 2 gezinnen een campertocht maken door Canada en Noord Amerika. Het ene gezin bestaat uit Paul, Erica, Ruben, Sterre en Lara. Het andere gezin bestaat uit Erik, José, Caroline, Pauline en Thomas.

Vandaag stond in het teken van de puntjes op de welbekende i zetten. De route is klaar, een foto heb ik al toegevoegd, de campgrounds zijn geboekt, de last minute shop acties zijn uitgevoerd, de to do lijstjes slingeren overal rond. Vandaag hebben we de “arrive can” gedownload en ingevuld met alle informatie die de autoriteiten van ons willen weten. De KLM app ingevuld en Corona vaccinaties gedownload en pas daarna was t mogelijk de boardingpassen te downloaden. Weer n uurtje (of 2) dichterbij de reis. 😅  De koffers zijn gepakt, we zijn er klaar voor

Nog een nachtje slapen...........